> To co robię i co lubię: Wyróżnienie od Gosi ;)

poniedziałek, 14 stycznia 2013

Wyróżnienie od Gosi ;)

Miałam doskonały weekend,dzięki ludziom,którzy wyróżnili mojego bloga..Dostałam masę pozytywnej energii ;)
Niedzielny wieczór zakończyła Gosia Adaszak,która również przyznała mi Liebster Bloga;)



Dzięki;)
Pytania

- jak to sie stalo ze zaczelas tworzyc reczne cuda????   mama mnie zaraziła i tak zostało;)

- tworzysz dla siebie czy na sprzedaz???? dla siebie,ale chciałabym dorobic się fortuny na swoich pracach;))Niestety na papierze się chyba nie da;))
- wiosna czy jesien????  wiosna

- czy ktos w rodzinie tworzy recznie???? mój syna ma zdolnosci plastyczne,ale ich nie wykorzystuje i dawno temu moja mama
- co jeszcze lubisz robic poza tym co kroluje na blogu???? Lubie szydełko ,druty,haft,ale oczy juz nie te:)A z innych rzeczy, to lubię wszystko oprócz gotowania;)

Dzięki jeszcze raz;)
Pozdrawiam wszystkich 

2 komentarze:

Dziękuję za każde słowo,które tutaj zostawiacie;)