> To co robię i co lubię: Quillingowy świecznik z quilingowymi kwiatami

wtorek, 18 lutego 2014

Quillingowy świecznik z quilingowymi kwiatami

Dzieńdoberek;)
Na wstępie muszę Wam powiedzieć,że co jakiś czas robię sobie przerwy od  blogów,nie wchodzę nie komentuję,po prostu byczę się i już;)
Po ponad rocznych,codziennych wizytach na blogach i kontaktach z robótkami,muszę od czasu do czasu się wyciszyć i zmazać sprzed oczu widok prac ręcznie robionych.

Obiecałam sobie,że nie będę marudzić i dotrzymam słowa,ale swoje wiem;))
Otóż zrobiłam kilka kwiatków ,które znalazłam tutaj.
Chciałam dorobić do kwiatków świecznik,nie bardzo wiedziałam jaki i wymyśliłam sobie taką tubę.
Tuba nawet niezła,kwiaty nawet niezłe,motyl średni(ja nie przepadam za motylami ozdobami,wolę takie latające) ale wszystko to.....hahaha nie powiem,bo obiecałam;)




Tutaj na samym dole zrobiłam specjalne dziurki,żeby zgłosić...ale to na samym końcu wyjaśnię;)



Ponieważ jestem leń i cwaniara,to upiekę dwie pieczenie na jednym ogniu;))
Pracę zgłaszam na wyzwanie w Modrak Cafe,gdzie motywem jest motyl.


I na Wyzwanie u Danusi,gdzie motywem jest dziura.
Dziur w tym świeczniku jest sporo,ale żeby nie było,powstało kilka specjalnych na to wyzwanie;)


Dzięki,że ze mną jesteście;))
Pozdrawiam Was kochani ,wiosny i słoneczka wszystkim życzę;))





45 komentarzy:

  1. gorgeous flower and a clean quilling

    OdpowiedzUsuń
  2. Wazon to ja rozumiem, że quilling, to widać;) Ale kwiaty!!!!!!!!! Kwiaty, to wyglądają jak prawdziwe, no i ten motyl:) Rewelacja!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ilonko śliczny ten świecznik . Dziur ma mnóstwo fakt . Moja dziura jeszcze w fazie tworzenia. Gratuluje pomysłu i życzę powodzenia w głosowaniu

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic nie mów... ja powiem... BAJKA! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny świecznik! Taki wiosenny :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świecznik, kwiaty, motyl - CUDO!!! Trzymam kciuki, powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świecznik super! Ilonko Ty to masz cierpliwość, ja znowu nerwowo nie wytrzymałam przy skręcaniu tych paseczków:) Powodzenia w wyzwaniach
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. no nic nowego nie napiszę , przepraszam, ale poprostu piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. odpoczynek każdemu się należy, ale Ty nie odpoczywałaś bo takie cudo....bardzo mi się podoba całość, liście obłęd - często ludzie robią ręcznie bukiety z czegoś i właśnie na liściach polegają, ba albo nie dają wogle albo sztuczne...całość piękna i powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudenko ! Przepieknie wykonane . Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest niesamowite, co Ty wyprawiasz z tych paseczków!!!! CUDO!!! i ten motylek - boski!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki w wyzwania! Praca rewelacyjna!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świecznik jest piękny !!!
    Życzę powodzenia w wyzwaniach.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A kto Tobie pozwolił zgłaszać się z taką dziurą do Danusi?? Ja się nie zgadzam, ja protestuję !!! To ja skromnie pojechałam z tematem, a Ty mi tu takie cuda wyrabiasz? Pogięło Cię do reszty ?? FOCH !!!!! FOCH !!!! FOCH !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Już widzę,jak kręcisz nosem ,że jest coś nie tak,ale skoro się uparłaś nie marudzić to dotrzymuj słowa.
    Nie chcę za dużo wychwalać ,powiem po mojemu,dziury są mistrzowskie ,kwiatuchy ślicznie zwinięte ,motyl kolorowy ,pewnie to paż królowej .Ilonko i do tego nikt takiego świecznika nie ma ,bo jest jedyny ,niepowtarzalny no i Ty jesteś nie do podrobienia.Tak trzymaj :)
    Cóż, życzę powodzenia w obu wyzwaniach ,może szczęście dopisze ,a powiem Ci w sekrecie,że bardzo bym chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Różne rzeczy quilingowe już widziałam w Twoim Ilonko wykonaniu, świecznik super, ale te kwiatki to wierzyć się nie chce że z paseczków:) Powodzenia życzę i trzymam mocno kciuki:))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna praca, dziur bez liku ... ślicznie ci to wyszło :) Jak lubisz quilling to zaglądnij tu http://nelika-neli.blogspot.com ... po fajne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Yay! Super gadżet! Tyle już Ci powiedzieli na ten temat :), że ja wstanę i poklaszczę w dłonie (kask-klask-klask)
    :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ty kochana to wymyślasz tylko takie cuda, że to mnie dech zapiera, a ja tak lubię quilling i go nie robię............................lenistwo

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest prześliczny i przepięknie wykonany. Uwielbiam Twoje quillingowe prace. Cóż mogę jeszcze dodać - życzę powodzenia w wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  21. Coś pięknego!!! Powodzenia w wyzwaniach :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie zrobione. Co Ty mówisz(piszesz) , że Ty leń. Nie zgadzam się . Chyba żaden leń nie potrafiłby skończyć takiej misternej robótki. I jakiej uroczej.Zacząć z pewnością tak:). Życzę powodzenia w wyzwaniach i zasługujesz na najwyższą notę, Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  23. Przychodzę i się zachwycam. Niesamowita praca. Bardzo mi się podoba dobrana kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  24. Po prostu śliczny, aż dech zapiera:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana jak dla mnie MISTRZOSTWO ŚWIATA!!!!
    Jest przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękny świecznik :) Życzę powodzenia w wyzwaniach

    OdpowiedzUsuń
  27. Motylek świetny, kwiaty ciekawe, dużo zwijania musiało być :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ile razy oglądam Twoje prace, tyle razy jestem zdziwiona, że to naprawdę papier:-) Cudo

    OdpowiedzUsuń
  29. I tradycyjnie znów jestem pod ogromnym wrażeniem. Świecznik jest wręcz zjawiskowy.
    Życzę powodzenia w wyzwaniach :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowny świecznik, zresztą jak wszystkie które tu pokazujesz. Motyla bym dopracowała ale i tak niezły. Kiedyś może podkradnę twój pomysł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Jest to sztuka, której nigdy nie próbowałam ale efekt zniewalający! Dziury te to po prostu dzieło sztuki :D Powodzenia w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow Ilonko! Cudowny świecznik! Podziwiam Twoje prace , tak skręcać papierki to jest sztuka cierpliwości:) Ja dziurę też mam zrobić, ale jeszcze nie wpadłam na pomysł. No cóż, pobijesz wszystkich "dziurawych":) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękny zresztą jak każda Twoja praca które podziwiam. Powodzenia w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ilonko, dla mnie to mistrzostwo świata:) Jestem pełna podziwu:) Kiedy Ty znajdujesz czas na tworzenie tych misternie wykonanych wspaniałości:) Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Hahah no to Danusia na prawde poszalala z tym wyzwaniem :) a jak ty przepieknie z niego wybrnelas :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniały świecznik :) Super wygląda

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękne...jak zawsze :))))

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak zawsze, cudeńko stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przegapiłam taki wpis?? Ilonko cuda, cudeńka- bardzo mi się podobają:) trzymam za Ciebie kciuki w obu wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo,które tutaj zostawiacie;)