> To co robię i co lubię: Quilling wypełnienie-tutorial

poniedziałek, 18 lutego 2013

Quilling wypełnienie-tutorial

Dzień dobry;)
Chciałabym pokazać Wam mój patent na cięcie paseczków do quillingu.
Mam w domu gilotynkę,która długo mi służyła,ale przy takiej eksploatacji niestety jest tępa i szarpie papier.Gilotynka kosztuje więcej niż skalpel,więc tnę skalpelem.
Oto drewniana deska ,na niej narysowane dwie linie w odstępie 3 mm.Do jednej linii przykładam kartkę ,do drugiej linijkę i tnę skalpelem wzdłuż linijki.Paski wychodzą równe.



Kiedyś Lucy zapytała mnie, jak robię  wypełnienie do  kolczyków.
Dzisiaj przygotowałam mały kurs
Konieczny jest nawijak,albo nacięta wykałaczka.
Przepraszam za jakość zdjęć,ale robiłam na samowyzwalaczu i czasami mi łapka zadrżała;)


tutaj nawijamy kierując się w  dół


wyjmujemy nawijak,przekładamy niżej 


i nawijamy w drugą stronę, czyli w gorę
wyjmujemy nawijak i obracamy paseczek na drugą stronę


wkładamy nawijak i kręcimy w górę


w ten sposób postępujemy do końca


                            

Można też zwijać paseczki bez odwracania na drugą stronę,ale wtedy nasze ślimaczki będą mniej zwięzłe




Płatek z wypełnieniem



Upychamy w środek


Ślimaczki są genialne do wypełniania powierzchni,o różnych kształtach
Tutaj drugi sposób na wypełnianie płatka lub listka


i nawijamy 







Tradycyjnie mam nadzieję,że pokazałam to w miarę jasno i że ktoś skorzysta;)
Dziękuję,że odwiedzacie moje skromne progi i pozostawiacie miłe komentarze;)
Pozdrawiam;)























26 komentarzy:

  1. bardzo fajnie pokazane ,przejrzyście:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana ja już nawet nie komentuję bo musiałabym się nad większością tutków rozpływać :) ale wiedz że Twoje wskazówki są bardzo cenne !!

    OdpowiedzUsuń
  3. oooooooooo JAK SUPER POKAZANE!!!!
    o to właśnie mi chodziło
    faktynie nie trudne a pomysłowe

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie rozpisujesz te kursiki :) Może kiedyś spróbuję tej techniki , jest bardzo ciekawa. Lubię oglądać Twoje prace ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie to pokazałaś. Sama próbowałam wykombinować jak zrobić takie wypełnienie i gdzieś na necie znalazłam filmik z tym 2 sposobem, ale wszystkie paseczki robiły mi się za małe i nie wypełniały całego płatka. Muszę jeszcze poćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te ślimaczki nie będą zbyt duże,ale spokojnie można je łączyć,to znaczy jeśli płatek jest duzy,to wciskasz ile wlezie;)

      Usuń
  6. Oj Ilonko Ilonko....kusisz... :):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteś wielka :)))) pięknie to pokazałaś

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czy się kiedyś odważę na Quilling ,ale jeżeli już to twój kursik zakręcanie z wypełnieniem jest świetny i zrozumiały.Pozdrawiam i miłego wieczorku życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kursik, bardzo przejrzysty. Na razie jest to technika dla mnie zbyt trudna, ale nigdy nic nie wiadomo. Podziwiam Twoje prace i coraz bardziej nabieram chęci.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem wielką fanką Twoich quillingowych prac, doceniam i dziękuję za wszystkie rady odnośnie tej techniki, bliżej wakacji na pewno się skuszę na próby z paseczkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne prace zapraszam do siebie ! http://ceramicinfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. To wypełnienie spadło mi jak z nieba i dzięki za to ,będę próbować a co wyjdzie czas pokaże,którego wciąż jak na lekarstwo:)
    I znów dziękuję za dobre rady i zdjęcia.)
    Ilonka jesteś wielka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jestem zbyt wielka i od jutra przechodzę na dietę:)
      Dzięki za przemiłe słowa dziewczyny kochane;)))

      Usuń
  13. Witam !!
    Super kursik :) Bardzo podobają mi się takie kwiatki z wypełnieniem, ale sama jakoś ich jeszcze nie miałam przyjemności zrobić, a teraz dzięki Tobie już wiem co i jak :) Będę musiała spróbować :)
    Pozdrawiam !!
    Alcia

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze podobały mi się te zawijaski, nie wiedziałam tylko jak je wykonać:) Jak ja się cieszę, że jakaś siła mnie przyciąga na Twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  15. niezwykle cenne wskazówki, z pewnością z nich skorzystam. dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  16. I znowu dużo magii . Kapitalne zawijasy.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne:) właśnie czegos takiego szukałam:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieszę sie że do Ciebie trafiłam, bo masz fajnie wytłumaczone jak robic cuda, n pewno mi sie to przyda. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki obfity opis , mało takich na blogach , na pewno skorzystam , tylko nie moge się oderwać od frywolitki i szydełka , bardzo dziękuję jak coś zrobię to się pochwalę za pomoca tych opisów, Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pokazane wszystko ekstra. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne kursy, niedawno zaczełam zabawe z quillingiem i mnie wciągło a twoje kursy są inspirujące, dziękuje :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam serdecznie :)
    Ja też jestem początkująca i uwielbiam takie tutoriale, dzięki, że dzielisz się z namim takim wspaniałym talentem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. To jest świetne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo,które tutaj zostawiacie;)