> To co robię i co lubię: Ja wypleść okrągłe wieko -tutorial

niedziela, 28 kwietnia 2013

Ja wypleść okrągłe wieko -tutorial

Witam Was kochani w paskudną niedzielę.U nas deszcz i 7 stopni.Masakra!!
Chciałam polecieć do Polski ogrzać się trochę,ale z racji tego,że mój synuś przylatuje do nas,muszę to odłożyć na późniejszy termin.Zostanie mi tylko ogrzać się ciepłem rodzinnej atmosfery,a to  nawet lepsze niż słonce i 20 stopni;)
Będę mieć w domu sajgon,bo Rafał przywozi ze sobą psa.Dakar to nie mój Ozzy i broi jak trza,więc mogę mieć wesoło;))

Ponieważ wieko w moim ostatnim koszyku bardzo Wam się spodobało,to z miłą chęcią pokażę Wam jak je zrobić.
To bardzo proste;)
Ilość rzędów uzależniamy od wielkości naszego wieka.Ja zrobiłam małe wieczko ,tylko dla potrzeb kursiku.
Rurki są z demobilu,więc są krótkie i musiałam trochę sztukować.




Żeby było szybciej i łatwiej używałam kleju na gorąco do podklejenia rurek i do umocowania rurki oplatającej


W taki sam sposób robimy kolejne rzędy
tutaj widać moja sztukaterie;)



Teraz musimy dopasować okrąg do naszego kwadratu
Ja znalazłam wieczko od koszyka,które pasowało idealnie


Odrysowujemy koło i  zaczynamy oplatać.
Ja tutaj użyłam cieńszych rurek i wyplotłam dwa rzędy splotem ósemkowym odwróconym


widać trochę nierówności,ale mam nadzieję,że mi to wybaczycie;)




Drugi rząd wyplotłam 3 rurkami,bo bardzo lubię ten splot





Dalej wyplatamy jak chcemy;)
Mam nadzieję,że pokazałam wszystko czytelnie;)

Oczywiście dziękuję wszystkim,którzy do mnie zaglądają,
dziękuję za takie cudne komentarze,które są prawdziwym zwieńczeniem moich robótkowych poczynań;)
Pozdrawiam cieplutko;)

















34 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja dopiero raczkuję w tej dziedzinie ,cudne wyplatanie i super kursiki,pozdrawiam Halina

      Usuń
  2. Ilonko świetny kursik i jak zwykle czytelny. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kursik:) Nie ma co żałować..w Polsce też zimno i pada:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ilonko za ten wspaniały kursik:) Chętnie z niego skorzystam, gdy tylko zainwestuję w farby, bo na razie u mnie posucha;) Wieczko jest piękne i sposób jego wykonania dodaje uroku każdej pracy:) Miłej niedzieli życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytam i okazuje się,że to bardziej skomplikowane niż myślałam. Dwie rurki, trzy rurki...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały kursik! Bardzo podoba mi się takie dekoracyjne wieczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne to wieczko jest! Ja dzisiaj zrobiłam swój pierwszy koszyk! I jest tragiczny :D Wszystko jest krzywe, jak robiłam dno to z obu stron mi się zwężało, tak samo jak ścianki... Jakbym pociągnęła ścianki dalej wyszedłby mi stożek :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kursik super. I kto by pomyślał, ze to to takie proste... Bardzo ładne wieczko

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj baaardzo mnie ucieszyl ten kursik, bo po Twoim koszu mam straszna chetke na takie fikusne cudenko. U mnie tez tylko 7 stopni, ale na szczescie nikt do mnie nie przyjezdza i lece do Polski w maju :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś niesamowita świetnie to pokazałaś muszę tylko opanować ten splot 3 rurkami bo jak na razie marnie mi to idzie. Pozdrawiam - Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie też się bardzo przyda Twój kurs wyplatania wieczka. Jesteś Super. Dziękuję :o)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspanialy kurs ,bardzo przydatny . Dziekuje :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę przyznać ,że to wcale trudne nie jest jak na to patrzę ,ale zobaczymy w "praniu".Muszę tylko poćwiczyć splot trzema rurkami ,aby był ładniejszy i bardziej ścisły.
    Ilonko wspaniale pokazujesz i tłumaczysz,a Twoje wszystkie kursy są bardzo czytelne,i zrozumiałe,dlatego człowiek od razu chęci nabiera na wyplatanie.
    Dziękuję Ci za tek kursik ,jak i inne, które robiłaś i dzielisz się nimi z nami.Ja z wielką przyjemnością pozdrawiam Cię i życzę kolejnych tak udanym wytworów .Całuski i pozdrowionka zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealnie wytłumaczone, dla mnie jak znalazł :) To wieko jest cudowne, ale to już wiesz :) A ten splocik co Ty roisz 3 rurkami, ja robię 4 i wychodzi tak samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ilonko kochana ,wieczko jest idealne,swietne rurki masz,bardzo mi sie podobaja,takie perfekcyjne!
    Jestem pewna,ze kiedys z Twojego kursiku skozystam,bo wiesz ,ze jak cos mi sie spodoba to probuje ;-) a ten splot podoba mi sie BARDZO!!! Dziekuje za kursik i przesylam buziaki!
    p.s. Wiosna do nas juz idzie!! Wczoraj byl grad,ale wtorek i sroda juz ma byc piekna!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj dziewczyno, robisz świetne kursy, a ja ni w ząb nie łapie wikliny papierowej

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny kursik:) zapraszam do mnie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. super to wygląda :) dzięki za cenne porady :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega czytelny tutek! Bardzo zachęcający. Nawet jak dla mnie jest przejrzysty, a przecież ja jeszcze w życiu nic nie wyplotłam:)

    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Super kursik. Przedstawiłaś to tak czytelnie, że nie wydaje mi się już to aż tak skomplikowane. Kiedyś napewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kursik super, może kiedyś zrobię taki koszyczek.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne wieczko,i na pewno skorzystam z kursiku-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Kursik jest rewelacja,nie wiem czy podołam muszę jednak spróbować:)Dziekuję:)

    OdpowiedzUsuń
  24. super musze sprobowac,bo efekt niesamowity

    OdpowiedzUsuń
  25. super,bardzo mi się podoba,kiedyś wyplatałam,zainspirowałaś mnie od nowa papierową wikliną,a wiesz że można zrobić super torbę na lato z wikliny papierowej,rewelacja,

    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie
    Elżbieta

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam bardzo fajny kursik i zarazem czytelny pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękności ale stać mnie tylko na to , aby podziwiać :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne. Od jakiegoś czasu obserwuję Twoje prace i zazdroszczę Ci talentu. Ja raczkuję w tej dziedzinie ale coraz bardziej mnie to wciąga więc będę zaglądać;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zainspirowałaś mnie, świetnie wyszło :) próbuję z papierowa wikliną od miesiąca, niestety wychodzą mi same brzydale :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Twoje prace są przecudne,dziś próbuję pleść wieko według tTwojego kursiku,mam nadzieje że się uda pozdrawiam:)

    http://na-hali-u-hali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Skozystalam pare razy z tego kursu i powiem ze bardzo porste to jest do zrobienia i swietne efekty wychodza .uzywam roznych kolorow i czasem zaskakujace rezultaty mozna osiagnoc.Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo,które tutaj zostawiacie;)