> To co robię i co lubię: WIELKANOCNE WYZWANIE

wtorek, 17 lutego 2015

WIELKANOCNE WYZWANIE

Idę za ciosem;)
Spodobała mi się poprzednia zabawa,więc szybciutko lecę z nową,tym bardziej,że Wielkanoc już niedługo i czasu nie ma aż tak wiele.

Tematem wyzwania są wielkanocne ozdoby.
Bardzo prosta sprawa,nie ma żadnych wytycznych,pełna dowolność.
Oczywiście będę szczęśliwa jak zobaczę coś oryginalnego,niebanalnego,coś czego wcześniej nie widziałam
Ostatnio szukałam kursów na wielkanocne dodatki i nie znalazłam nic odkrywczego.
Liczę więc na Was;))


Kochane, regulamin identyczny z poprzednim,więc go tutaj skopiuję. 

1- Udział w zabawie biorą osoby posiadające aktywnego bloga,to znaczy takiego,w którym są w miarę regularne wpisy.

2-Osoba biorąca udział w zabawie, wpisuje komentarz pod tym postem, pobiera baner zabawy i wstawia go na pasku bocznym swojego bloga,linkując do tego posta.
W poście ze zgłaszaną pracą, również wstawia podlinkowany baner zabawy.

3-Prace zgłaszamy poprzez kliknięcie w ikonkę żaby,która znajduje się pod tym postem.

4-Każda osoba może zgłosić tylko jedną pracę.

5-Zgłoszona praca może brać udział tylko w tym wyzwaniu,a w poście nie może być  żadnych innych prac.

6-Nie trzeba dopisywać się do obserwatorów,ale jeśli się  komuś  u mnie  spodoba,to z uśmiechem powitam;)

7-Praca musi być zrobiona specjalnie na to wyzwanie

8-Tematem zabawy są wielkanocne ozdoby.
Technika dowolna,kolorystyka dowolna.

9.Zwycięzca zostanie wyłoniony poprzez głosowanie.
 Po terminie zgłaszania prac,opublikuję posta ze zdjęciami i linkami do blogów.Pod tym postem odbędzie się głosowanie.

10- Głosować mogą tylko osoby posiadające bloga.

11- Głosować będziemy przez 3 dni.

12-Głosowanie będzie tajne.Jak wiecie, komentarze są moderowane,więc zostaną upublicznione dopiero po terminie głosowania.Uważam ,że tak będzie ciekawie;)Nikt nic nie wie,głosuje tak jak mu gust podpowiada,a nie wdzięczność czy koleżeństwo;)

13-Każdy głosuje na trzy prace.Pierwsze miejsce to 3 punkty,drugie 2 punkty,trzecie 1 punkt.

W komentarzu wpisujemy najpierw

                                                  1 miejsce xxxxxxx
                                                   2 miejsce xxxxx
                                                    3 miejsce xxxxx
Potem możecie się rozpisywać;)))
To bardzo ułatwi mi liczenie głosów.

14-Główną nagrodą będzie promocja bloga osoby, która wygra wyzwanie.
 Na moich dwóch blogach,tutaj i na  kursowym, zawiśnie podlinkowany  baner wygranego bloga z pracą,którą sam autor wybierze (nie musi być to praca wyzwaniowa)
Baner będzie wisiał przez dwa tygodnie. 
Dodatkowo ,w 3 kolejnych  postach na tym blogu,będę zapraszać do odwiedzin strony z wygraną pracą.
Osoba która wygra,dostanie ode mnie drobną niespodziankę.

15.
Zabawa potrwa do 22.03.2015 do godziny 24 polskiego czasu.
Jeśli ktoś będzie czekał do ostatniej minuty,zapewne nie da rady wrzucić linka żabie na jęzor.Wtedy pisze komentarz pod tym postem,a ja w poście z głosowaniem umieszczę zdjęcie i linka  do bloga.

                         Chciałabym jeszcze powiedzieć,że mam już swoją wygraną w Kwiatowym wyzwaniu,ale o tym jeszcze nie teraz;)
Teraz promuję bloga Basi,której praca została wybrana przez Was.
Oglądałam bloga Basi i z czystym sumieniem mogę go polecić.
To nowy blog,ale jestem przekonana,że będzie się pięknie rozwijał.
Naprawdę zachęcam do odwiedzin.
                                                  KLIK
       
  Kochane mam nadzieje,że i w tej zabawie udział weźmie tak dużo osób,a może nawet więcej;)
Tulam wszystkich bardzo ciepło;)

72 komentarze:

  1. To ja jestem chętna na wielkanocne wyzwanko. Do 22 marca daleko wiec coś wymyślę/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ozdoby wielkanocne na tym polu też mam trochę doświadczenia i tak jak Ty Ilonko poszukuję pomysłów choć nawet jak korzystam z inspiracji to przerabiam ją po swojemu myślę ,że coś wymyślę na Twoje wyzwanie-pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ilonko to ja też idę za ciosem;) Lubię wyzwania i chętnie się podejmę kolejnego:) Zmobilizowałaś mnie do zrobienia czegoś wielkanocnego... a wiesz, że jakoś mi się nie chciało;( Kochana Ciebie jest bardzo trudno zaskoczyć... Widziałaś wiele i o wiele więcej stworzyłaś wspaniałych , oryginalnych prac:)
    Z tą ozdobą wielkanocną wcale nie będzie tak łatwo;)
    Pozdrowionka i buziaczki:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też nie zabraknie. Banerek już wisi. Teraz myślenie, co by tu zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zobaczymy co da się zrobić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także się dołączę,już pędzę coś tworzyć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Postaram się i ja coś wymyślić, chociaż obawiam się, że skończy się tradycyjnie i bez zaskoczenia :)
    Łapię banerek i idę myśleć :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To może i ja spróbuję coś poczynić :) Ilonko zapraszam na urodzinowe candy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. z miłą chęcią zgłaszam się na wielkanocne wyzwanie, nie wiem czy uda mi się stworzyć wielkanocną pracę, ale na pewno wielknocna będzie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że tym razem się wyrobię :) Chętnie się zapisuję na to wyzwanie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem kochana, czy coś wymyślę. Nie czuję siebie w ozdobach świątecznych :(

    OdpowiedzUsuń
  12. jasne, że będę, tylko z czym????
    nie mam pojęcia, dobrze, że czasu jest dość dużo:)
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasu zostało sporo więc może coś świątecznego u mnie powstanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No niech Cię licho. Tak Ci się spodobało wyzwanie kwiatowe , że co za ciosem nastepne !!! A ja naiwna myslłam , że w końcu skończyłam prace wyzwaniowe. A tu masz babo placek , jest kolejna. No cóż Ilonko nie zaskocze Cie raczej ale chetnie cos wielkanocnego poczynie.
    Pozdrówk i idę se powiesić ...

    OdpowiedzUsuń
  15. Super temat na wyzwanie!! Wpadłam i chyba zostanę na dłużej jak tylko czas pozwoli:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale kusicielka z Ciebie Ilonko! Jeszcze nie zabrałam się nawet za kartki świąteczne. Ale czasu jest sporo więc może uda mi się wziąć udział z tej fajnej zabawie. Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też! Ja też :) Już podlinkowuję zabawę u siebie :) Pomysła już mam! Ale z jego realizacją gorzej ;p mam nadzieję, że się wyrobię ! :)
    pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  18. que de belles réalisations, merci

    OdpowiedzUsuń
  19. To ja się zgłaszam. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ilonko, ja też chętnie wezmę udział;) Jajek liczyć nie każesz, to ja się przyłączam się z największą przyjemnością;) Zawsze coś tam wymyślę;) A banerek zaraz wrzucam do siebie;) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pewnie też coś sklecę ,bo to u mnie normalne,choć nie lubię robić wielkanocnych ozdób.
    Ilonka banerek zabieram ze sobą ,niech będzie nas jeszcze więcej niż w kwiatkowym wyzwaniu czego Tobie i sobie bym życzyła.
    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super pomysł na wyzwanie. Ja jestem chętna mam nadzieję że coś wymodzę, bo ostatnio ten czas mi biegnie jak głupi. Wszystko ledwo zdążam zrobić a z wyzwaniami to już wszędzie mam poślizg, ale wierze że w końcu ten czas mi zwolni i wtedy znów będę mieć więcej czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oczywiście ,że się zgłaszam:)))mam nadzieję ,że zdążę:))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się:) Może się uda.

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie wezmę udział w wyzwaniu,pracę już zaczęłam robić;)
    Pozdrawiam Marianna.

    OdpowiedzUsuń
  26. Już nie wiem czy zgłaszałam się w komentarzu ponieważ banerek zamieściłam na blogu ... jeżeli nie ... to ustawiam się w następna kolejce i z wielką przyjemnością przystąpię do wyzwania oj będzie co oglądać . Serdecznie pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  27. Z przyjemnością wezmę udział w tym wyzwaniu. W sumie to nie do końca spełniam 1 punkt regulaminu, ale post z ozdobą wielkanocną będzie moim dobrym początkiem. Moja praca już tylko czeka na opublikowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja również chętnie się zgłaszam do zabawy już mi coś w głowie świta. Fajnie że czasu jest jeszcze sporo to na pewno coś się wymysli. Lecę na swojego bloga podlinkować banerek pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie mogłam brać udziału w kwiatowym wyzwaniu, ale na wielkanocne zapisuje się z miłą chęcią:) Mam tylko nadzieje że zdrówko pozwoli ;)
    Pozdrawiam Ilonko:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapisuje się do zabawy, ale za żadne skarby żaba nie chce połknąć mojej pracy!!! Próbowałam ze sto razy!!!! Jutro rano znów spróbuję!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. OOOOO, udało się, z rana żaba głodna i połkneła przynętę bez patrzenia co pożarła!

    OdpowiedzUsuń
  32. i ja chętnie się przyłączę, jeszcze pomysłu nie mam ale mam nadzieję że coś wymyślę :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  33. chętnie dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem , żabka grzeczna była , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  35. I ja chętnie dołączę do tego wyzwania. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Również z przyjemnością dołączam do wyzwania ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ilonko ja też staję do wyzwania
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Myśl już jest... teraz tylko wykonanie zostaje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie zdążyłam - zgromadziłam materiały - przygotowałam trochę półfabrykatów, ale pochłonęło mnie wymienianie zdjęć w sklepie - więc ostatnie 2 tygodnie spędziłam na fotografowaniu i odbóbce zdjęć - a niestety praca jest na pierwszym planie... a temat taki wdzięczny http://uoliuoli.blogspot.com/2015/03/przygotowanie-do-swiat.html
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  39. Oczywista oczywistość że się zgłaszm"-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Również się zgłaszam do zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  42. to i ja się zgłaszam coś mi już świta

    OdpowiedzUsuń
  43. Ilonko, poprawialm ten link. Czy moglabys wrzucic poprzedni?

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam swoje pisanki patchworkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jestem i ja z moimi sówkami :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja dopiero zaczynam zabawę z rękodziełem oraz pisanie bloga, ale z chęcią wezmę udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  47. witam :)
    z przyjemnością dołączam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Z miłą chęcią dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Z przyjemnością zawiadamiam, że coś się urodziło, a nawet dwa cosie, specjalnie dla Ciebie ;) Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ależ ze mnie gapa. Wstawiłam swoja pracę na swoim blogu na twoje Ilonko Wyzwanie a nie nakarmiłam żabki. Już poprawiłam swój bląd. Dołączyłam do zabawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Z przyjemnością dołączam do zabawy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Z całą pewnością będę śledzić tę rywalizacje :) Szykują się ciekawe projkety

    OdpowiedzUsuń
  53. No cóż, pewnie nikogo nie zaskoczę, ale co tam, zgłaszam się :)))

    OdpowiedzUsuń
  54. To ja też się zgłaszam. Powinnam zdążyć ;) Banerek już zabieram.

    OdpowiedzUsuń
  55. Zupełnie nieoczekiwanie i prawie na ostatnią chwilę zgłaszam się również!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo lubię takie wyzwania i chętnie się zgłosiłam.

    OdpowiedzUsuń
  57. Na ostatnią chwilę ale i my bierzemy udział :)
    Praca wykonana, mamy nadzieję, że się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ilonko jeszcze nie ostatnia minuta ale już nie mogę wrzucić. Jakby co to tutaj jest adres:
    http://alagaj.blogspot.com/2015/03/wielkanocne-drzewko.html

    OdpowiedzUsuń
  59. I ja bardzo chętnie zgłaszam swoją pracę:)

    OdpowiedzUsuń
  60. I ja bardzo chętnie zgłoszę swoją pracę:) Tylko już nie wiem czemu żabka jest nieaktywna.... Zatem zostawiam linka do postu tutaj: http://rozmaitoscimilki.blogspot.com/2015/03/kurczaczek.html.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja też na ostatnią, a właściwie to przedostatnią chwilę :) Ale niestety żabka już nie chce mnie przyjąć - buuu .
    Zupełnie nie wiem dlaczego, bo jest 22 marzec, a godzina dopiero 16 ?
    Piszę więc ten komentarz z wielką prośbą o dopisanie mnie do grona uczestników.
    http://wkolorowymswiecie.blogspot.com/2015/03/pierwsze-ozdoby-swiateczne.html
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Na ostatnią chwilę czekałam i teraz mam kłopot z jęzorem żaby, Praca wisi na blogu jeśli mogę prosić Ilonko Ciebie żebyś ją dorzuciła będę ogromnie wdzięczna. http://agula-haft.blogspot.com Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. Na ostatnią chwilę bym dołączyła, choć nic szalonego, ani inspirującego. Żabka jednak zniknęła. Jeśli więc nie jest po terminie, to podrzucę tutaj Ilonko linka :
    http://allienor.blogspot.com/2015/03/wiekanocne-pisanki.html

    OdpowiedzUsuń
  64. Czekałam na ostatnią chwilę, ale niestety spóźniłam się bo nie mogę dodać swojej pracy.
    Ale mam nadzieję że praca zostanie uwzględniona :))
    http://robotkowymiszmaszoli.blogspot.com/2015/03/frywolitkowy-koszyczek-wielkanocny.html

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  65. Witaj kochana. Żaba nie działa więc wklejam link zgodnie z tym co napisałaś http://pracownianati.blogspot.in/2015/03/wielkanocny-stroiczek.html buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Niestety strona szukana przez Ciebie w tym blogu nie istnieje." - taki komunikat pojawia się po wklejeniu adresu w pasku adresu przeglądarki.

      Usuń
  66. 1 miejsce Małgorzata Zoltek
    2 miejsce Wiktoria Lk
    3 miejsce Ola K

    OdpowiedzUsuń
  67. 1 miejsce Klimaty Agaty
    2 miejsce Paulina
    3 miejsce Niesforne nitki

    Trudno było mi się zdecydować na 3 wybory. Podobało mi się dużo więcej prac i wybranie tylko 3 osób było ciężkie...

    Gratuluje wszystkim uczestnikom wyzwania pięknie wykonanych dekoracji wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo,które tutaj zostawiacie;)